torsdag 15. desember 2016

#152 Lag det du er best på

God morgen alle sammen og velkommen til en ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb!

Temaet i denne gang er

LAG DET DU ER BEST PÅ!
Gi oss gjerne en forklaring hvorfor :)

Vi gleder oss til å få se hvordan dere løser oppgava! Det er så spennende å besøke bloggene deres.

Denne gangen er vi sponset av




som gir vinneren denne flotte premien:




Som vanlig har vårt designteam laget nydelige inspirasjonsbidrag til dere
 og her kommer de:





Jeg har laget et bryllupskort. Jeg er veldig glad i den romantiske stilen med blonder, blomster, lag på lag og sarte farger. Mye av det jeg lager er vintage eller shabby chic.





Jeg er veldig glad i ulike bretteteknikker. Det e virkelig en favoritt når jeg skal lage kort. Denne gangen har jeg latt meg inspirere av ett stilig kort jeg så i Ett trykk.



Jeg digger å bruke dies. Har valgt å lage en PL-side med mange dies 




Jeg er glad i å lage personlige kort, gjerne med flere lag, blomster og vintagestil 





Jeg har laget et bryllupskort, liker veldig godt å lage kort med mange ark så det blir lag på lag! Også er jeg veldig glad i mange blomster på prosjektene mine :) Så det jeg vil si jeg er best på er; lag på lag og mange blomster!




Jeg har laget et clean and simple kort denne gang. Da jeg i 2016 hadde som mål å utfordre meg på stilarter jeg ikke vanligvis ville laget. Dette er nå noe jeg er blitt god til og trives godt i denne stilarten. Kommer til å forsette å utfordre meg i 2017




Monstre og distress, da kan ingenting gå galt for meg ;-) Jeg vil vel si at det jeg føler meg sterkest på er og lage enkle kort, med fargelagte motiv.



Nå håper vi at dere er blitt inspirert til å prøve også!
Vi gleder oss til å se hva dere lager.


Denne utfordringen går til 14.01.2017 kl.23.55

Lykke til!




2 kommentarer:

  1. Beautiful inspiration from the DT proving they are very good at the things they chose to showcase! Thanks for the challenge (c:

    SvarSlett
  2. Thank you for the fun challenge! The DT projects are stunning. Best, CG

    SvarSlett